Moto Klub Poseidon
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

VECE ZA MALU TIJANU

4 posters

Go down

VECE ZA MALU TIJANU Empty VECE ZA MALU TIJANU

Post  Jocko Africa Fri Apr 05, 2013 1:48 pm

Utorak 09.April 2013 god. Restoran Jadran - Beer Bike Club, sa pocetkom u 20.00 h ce pokrenuti humanitarnu akciju za pomoc maloj Tijani...
Uz popularnu cijenu piva od 1.00 e i tri Budvanska rock benda ; MONTENEGROSINGERSI,OLD TIMERSI I bend TATE,donirajmo i ovu akciju prema svojim mogucnostima i time pomognemo Tijani da dobije svoje novo srce...
Beer Bike Club ce na kraju veceri cijelokupan promet od tog dana priloziti do tada vec prikupljenom novcu i time podrzati i ovu nadajmo se uspijesnu humanu akciju...
Bikeri,Rockeri,gradjani kao i svi ljudi dobrog srca koji zelite da ucestvujete u ovoj akciji,mozete vec od 10.00 h izjutra svratiti u Beer Bike Club - Restoran Jadran gdje mozete priloziti Vas dobrovoljni prilog !!

U ime male Tijane veliko Hvala !!!
Jocko Africa
Jocko Africa

Back to top Go down

VECE ZA MALU TIJANU Empty Re: VECE ZA MALU TIJANU

Post  wrong rider Fri Apr 05, 2013 2:14 pm

Bravo BBC humani kao i uvjek VECE ZA MALU TIJANU 95918
wrong rider
wrong rider

Back to top Go down

Post  wulfy Fri Apr 05, 2013 6:03 pm

e'o i podrška [You must be registered and logged in to see this link.] VECE ZA MALU TIJANU 95918
wulfy
wulfy

http://www.pontaradio.com

Back to top Go down

Post  Jocko Africa Mon Apr 15, 2013 11:50 am

I naravno kao i svaki put kasnim sa objavama fotografija i informacija. Jedini razlog je sto ne volim kompjutere tako da mi je sve prece nego da kuckam po kompu...ali....evo me...

Ovako !! Vece je bilo i vise nego fenomenalno .. Old Timersi,Tate i Montenegro Singersi su bili fenomenalno kao i uvijek..Odziv bikera je naravno opoet bio kao i uvijek odlican...Sharkovci iz Tivta,Cruseri iz Novoga Pirati iz Ulcinja Petrovcani,Barani,Kotorani,Podgorica....znaci opet pravo jedinstvo u nasem moto svijetu.. Puno ljubitelja rocka je bilo to vece sa nama,kao i dosta sugradjana koji nisu mogli ostati na zurku ali su dali svoj dobrovoljni prilog i zajedno smo svi pokupili ukupnu cifru od 5.000 evra..BBC je prometirao 2.100 evra...a u kutiju za priloge se pokupilo 2.900 evra...Ukupan iznos je uplacen odmah sjutra dan preko Komercijalne AD Banke Budva .

Zelim jos jednom da se zahvalim svima koji su ucestvovali u ovoj humanoj akciji a maloj Tijani zelimo puno srece za njeno malo novo srce ...

[img][You must be registered and logged in to see this link.][/img]
[img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][/img]
[img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img][img][You must be registered and logged in to see this link.][/img]
Jocko Africa
Jocko Africa

Back to top Go down

Post  goran69 Wed Apr 17, 2013 7:56 am

Fenomenalno, vrijedno paznje....vidim bilo je i par bikera....
goran69
goran69

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down